Reacties
Reacties 101 - 118 van 118
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Thea van den Berg | hallo lieverds!!!! Wat een avontuur, zo zie je maar,… | 15 dec. '08 |
| Hester & Rudolf | Hoi Elisa en Emiel, Gefeliciteerd met jullie bul!… | 13 dec. '08 |
| Carola en Gerrit | Hoi Elisa en Emiel, Mooi om te lezen dat jullie beide… | 11 dec. '08 |
| Annemieke N | Heel veel plezier en geniet ervan!! Liefs, Am | 11 dec. '08 |
| Thea van den Berg | Hey lieve kinderen!!! Een hele goede reis toegewenst… | 11 dec. '08 |
| Eveline | Hey meis, Dit wordt een reis om nooit te vergeten!… | 11 dec. '08 |
| Paulien Vogelzang | Hi Elisa! Wat heerlijk dat je je bul nu op zak hebt… | 11 dec. '08 |
| Waling, Reinie en kids | Gefeliciteerd nog jullie beide met de bul. Mooi dat… | 11 dec. '08 |
| carla | Haai Elisa, Cool hoor, nu zal het echt beginnen, helemaal… | 11 dec. '08 |
| Marleen | Heey lieve Lies! Het was inderdaad een hele gezellig… | 11 dec. '08 |
| Ferdinand | mooie Foto:D | 5 dec. '08 |
| Elly | Hoi Elisa, Wat gaaf dat je gaat reizen! Je gaat vast… | 5 dec. '08 |
| Laura de Witte | Hey Elisa! Wat leuk dat jullie op reis gaan zeg!!!… | 5 dec. '08 |
| Annemieke N | Kijk nou al uit naar je belevenissen..! Heel veel… | 4 dec. '08 |
| Laura Copini | Heel veel plezier! | 4 dec. '08 |
| Annemieke | Hoi Elisa, Gaaf hoor dat je gaat reizen! Heel veel… | 4 dec. '08 |
| janet houwing | ha elisa, leuk om op deze manier je avontuur samen… | 4 dec. '08 |
| Emiel | Ga jij ook op reis? Ik ook! Leuk zeg! Misschien kom… | 16 nov. '08 |
- Eveline: Hey meid, Nu al weer in Ned!!!!…
- sandra: hey lies, wat een geweldige…
- Marleen: Lieve Lies! Super dat jullie…
- Karen: Hey hey, Natuurlijk ben ik…
- Annemieke N: Hey! En toen zat het er op..…
Alle reacties »