Reacties

Reacties 51 - 100 van 118

Naam Reactie Datum
Klaas &Betty Lieve Elisa De verhalen van jou en Emiel zijn mooi… 14 jan. '09
Thea van den Berg Hoi Liessie! Weer een leuk verhaal!!! Rij je zelf… 14 jan. '09
Eveline Hey meid, Wat heerlijk om al die mooie verhalen te… 12 jan. '09
sandra hallootjes.... wat een belevenissen weer zeg! Oud… 4 jan. '09
Familie Visser Hallo allebei, Ook vanuit Stiens een gelukkig en voorspoedig… 4 jan. '09
Jan Dijkstra Dag Elisa en Emiel, Weer eens een ander begin van… 3 jan. '09
Thea van den Berg Lieve Liessie Een heel gelukkig nieuwjaar met elkaar!!!… 2 jan. '09
Klaas &Betty Elisa, Dat is weer een mooi verslag maar de foto's… 2 jan. '09
janet houwing hoi elisa een heel gelukkig nieuwjaar samen met emiel,… 2 jan. '09
Marleen Lieve Lies! Jullie natuurlijk ook een heel gelukkig,… 2 jan. '09
carla Haai, Lekker hoor zo eens je oud en nieuw te vieren,… 2 jan. '09
Jan10 Lieve Elisa en Emiel, Ook van ons de beste wensen… 2 jan. '09
Tjeerd en Annegien Haai Elisa en Emiel, Ook voor jullie en gelukkig en… 2 jan. '09
Liset Hallo! Beste wensen. Wat klinkt dat allemaal super,… 2 jan. '09
Evelien & Herman Hai! Jullie ook een super 2009 gewenst! Het nieuwe… 2 jan. '09
Esther Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!!! Succes met… 2 jan. '09
Korrie en Sipke Elisa en Emiel, jullie ook een gelukkig nieuwjaar!… 2 jan. '09
Familie Visser Dag vakantiegangers! Wat leuk om weer een update van… 28 dec. '08
carla Haai Elisa & Emiel, Wat klinkt het allemaal weer… 28 dec. '08
Linda He Eilsa en Emiel! Leuk dat jullie ons op de hoogte… 27 dec. '08
Cath Hey Elies en Emiel, Klinkt goed en jaoersmakend:)… 26 dec. '08
Karen Hoi Elisa en Emiel, Wat super om jullie verhalen zo… 24 dec. '08
janet houwing hoi elisa ben best wel jaloers, hier wordt het heel… 24 dec. '08
Evelien & Herman He hoi! Wat klinkt dat allemaal geweldig zeg! En wat… 24 dec. '08
Thea van den Berg Hallo vakantiegangers!!!!! Fijn dat alles goed gaat!!!… 24 dec. '08
Marleen Heey Lies! Je weet me wel jaloers te maken met je… 24 dec. '08
janet houwing <a href="http://photobucket.com/images/prettige%20kerstdagen"… 23 dec. '08
sandra hey luitjes, Ik keek raar op van jullie verhalen,… 21 dec. '08
karin miedema Hee Elisa en Emiel, Even wat opstartproblemen lees… 20 dec. '08
Thea van den Berg Hallo!!! Geweldig wat jullie allemaal ondernemen in… 18 dec. '08
janet houwing ha elisa en emiel hebben jullie nog zere kont van… 18 dec. '08
Klaas &Betty E & E Misschien maar octrooi aanvragen op bovenstaande… 18 dec. '08
Marleen Heey Lies! Wauw dat hoort geweldig wat jullie hebben… 18 dec. '08
Jan Dijkstra Dag Elisa en Emiel, Al het nodige over Emiel gehoord… 18 dec. '08
Jorieke Hé Elisa! Heel goed om te horen dat het tot nu toe… 18 dec. '08
carla haai Elisa, Lekker begin, maar gelukkig alles toch… 17 dec. '08
Bas Hey Elisa! Mooi hoor dat ik alle avonturen zo twee… 17 dec. '08
Jan10 Leuk om jullie verhaal te lezen en de foto's… 16 dec. '08
Marije Hey Elisa, leuk om te lezen dat jullie uiteindelijk… 16 dec. '08
Klaas &Betty De Lijndiest Meppel- Münster reed wel op tijd, daar… 16 dec. '08
Cath Hey Elies en Emiel, Wat een matige vliegveld ervaring..:(… 15 dec. '08
Marleen Lieve Lies, Wat een belevenis! Het kan bij ons ook… 15 dec. '08
Jan Dijkstra Hoi Elisa/Emiel, Een spannend begin. Achteraf altijd… 15 dec. '08
Familie Visser Hallo Elisa en Emiel, Wat mooi te lezen dat jullie… 15 dec. '08
Karen Wat een verhaal, denk je alles mooi gepland te hebben… 15 dec. '08
nynke He lieve elies, Wegens gebrek aan internet een beetje… 15 dec. '08
Waling, Reinie en kids Als het met horten en stoten begint, gaat de rest… 15 dec. '08
janet houwing hallo elisa, ik lees uit je verhaal dat jullie enorm… 15 dec. '08
Esther Zozo wat een avontuurlijk begin van jullie reis. Hoe… 15 dec. '08
Liset Hoi Elisa! Wat een gedoe die reis, maar dan is het… 15 dec. '08

 « Vorige 1 2 3 Volgende »