Reacties
Reacties 51 - 100 van 118
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Klaas &Betty | Lieve Elisa De verhalen van jou en Emiel zijn mooi… | 14 jan. '09 |
| Thea van den Berg | Hoi Liessie! Weer een leuk verhaal!!! Rij je zelf… | 14 jan. '09 |
| Eveline | Hey meid, Wat heerlijk om al die mooie verhalen te… | 12 jan. '09 |
| sandra | hallootjes.... wat een belevenissen weer zeg! Oud… | 4 jan. '09 |
| Familie Visser | Hallo allebei, Ook vanuit Stiens een gelukkig en voorspoedig… | 4 jan. '09 |
| Jan Dijkstra | Dag Elisa en Emiel, Weer eens een ander begin van… | 3 jan. '09 |
| Thea van den Berg | Lieve Liessie Een heel gelukkig nieuwjaar met elkaar!!!… | 2 jan. '09 |
| Klaas &Betty | Elisa, Dat is weer een mooi verslag maar de foto's… | 2 jan. '09 |
| janet houwing | hoi elisa een heel gelukkig nieuwjaar samen met emiel,… | 2 jan. '09 |
| Marleen | Lieve Lies! Jullie natuurlijk ook een heel gelukkig,… | 2 jan. '09 |
| carla | Haai, Lekker hoor zo eens je oud en nieuw te vieren,… | 2 jan. '09 |
| Jan10 | Lieve Elisa en Emiel, Ook van ons de beste wensen… | 2 jan. '09 |
| Tjeerd en Annegien | Haai Elisa en Emiel, Ook voor jullie en gelukkig en… | 2 jan. '09 |
| Liset | Hallo! Beste wensen. Wat klinkt dat allemaal super,… | 2 jan. '09 |
| Evelien & Herman | Hai! Jullie ook een super 2009 gewenst! Het nieuwe… | 2 jan. '09 |
| Esther | Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!!! Succes met… | 2 jan. '09 |
| Korrie en Sipke | Elisa en Emiel, jullie ook een gelukkig nieuwjaar!… | 2 jan. '09 |
| Familie Visser | Dag vakantiegangers! Wat leuk om weer een update van… | 28 dec. '08 |
| carla | Haai Elisa & Emiel, Wat klinkt het allemaal weer… | 28 dec. '08 |
| Linda | He Eilsa en Emiel! Leuk dat jullie ons op de hoogte… | 27 dec. '08 |
| Cath | Hey Elies en Emiel, Klinkt goed en jaoersmakend:)… | 26 dec. '08 |
| Karen | Hoi Elisa en Emiel, Wat super om jullie verhalen zo… | 24 dec. '08 |
| janet houwing | hoi elisa ben best wel jaloers, hier wordt het heel… | 24 dec. '08 |
| Evelien & Herman | He hoi! Wat klinkt dat allemaal geweldig zeg! En wat… | 24 dec. '08 |
| Thea van den Berg | Hallo vakantiegangers!!!!! Fijn dat alles goed gaat!!!… | 24 dec. '08 |
| Marleen | Heey Lies! Je weet me wel jaloers te maken met je… | 24 dec. '08 |
| janet houwing | <a href="http://photobucket.com/images/prettige%20kerstdagen"… | 23 dec. '08 |
| sandra | hey luitjes, Ik keek raar op van jullie verhalen,… | 21 dec. '08 |
| karin miedema | Hee Elisa en Emiel, Even wat opstartproblemen lees… | 20 dec. '08 |
| Thea van den Berg | Hallo!!! Geweldig wat jullie allemaal ondernemen in… | 18 dec. '08 |
| janet houwing | ha elisa en emiel hebben jullie nog zere kont van… | 18 dec. '08 |
| Klaas &Betty | E & E Misschien maar octrooi aanvragen op bovenstaande… | 18 dec. '08 |
| Marleen | Heey Lies! Wauw dat hoort geweldig wat jullie hebben… | 18 dec. '08 |
| Jan Dijkstra | Dag Elisa en Emiel, Al het nodige over Emiel gehoord… | 18 dec. '08 |
| Jorieke | Hé Elisa! Heel goed om te horen dat het tot nu toe… | 18 dec. '08 |
| carla | haai Elisa, Lekker begin, maar gelukkig alles toch… | 17 dec. '08 |
| Bas | Hey Elisa! Mooi hoor dat ik alle avonturen zo twee… | 17 dec. '08 |
| Jan10 | Leuk om jullie verhaal te lezen en de foto's… | 16 dec. '08 |
| Marije | Hey Elisa, leuk om te lezen dat jullie uiteindelijk… | 16 dec. '08 |
| Klaas &Betty | De Lijndiest Meppel- Münster reed wel op tijd, daar… | 16 dec. '08 |
| Cath | Hey Elies en Emiel, Wat een matige vliegveld ervaring..:(… | 15 dec. '08 |
| Marleen | Lieve Lies, Wat een belevenis! Het kan bij ons ook… | 15 dec. '08 |
| Jan Dijkstra | Hoi Elisa/Emiel, Een spannend begin. Achteraf altijd… | 15 dec. '08 |
| Familie Visser | Hallo Elisa en Emiel, Wat mooi te lezen dat jullie… | 15 dec. '08 |
| Karen | Wat een verhaal, denk je alles mooi gepland te hebben… | 15 dec. '08 |
| nynke | He lieve elies, Wegens gebrek aan internet een beetje… | 15 dec. '08 |
| Waling, Reinie en kids | Als het met horten en stoten begint, gaat de rest… | 15 dec. '08 |
| janet houwing | hallo elisa, ik lees uit je verhaal dat jullie enorm… | 15 dec. '08 |
| Esther | Zozo wat een avontuurlijk begin van jullie reis. Hoe… | 15 dec. '08 |
| Liset | Hoi Elisa! Wat een gedoe die reis, maar dan is het… | 15 dec. '08 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »
- Eveline: Hey meid, Nu al weer in Ned!!!!…
- sandra: hey lies, wat een geweldige…
- Marleen: Lieve Lies! Super dat jullie…
- Karen: Hey hey, Natuurlijk ben ik…
- Annemieke N: Hey! En toen zat het er op..…
Alle reacties »